söndag 14 juni 2009


Wohoo! Första inlägget! : )
Okej, jag har aldrig skrivit blogg i hela mitt liv, i alla fall inte på en hemsida endast gjord för bloggandet. På den här bloggen kommer man kunna följa med mig i ett år då jag kommer att jobba på ett projektarbete. Projektarbetet går ut på att jag ska kunna börja sälja dreads extensions, bygga upp en bra hemsida och försöka få mig ett namn inom den "branschen". Jag kommer göra undersökningar som bl.a. kommer visa hur populärt det är att ha dreads, hur många det är som gör sina egna, vilka som är duktiga på att göra dreads, och även hur många det är som faktiskt gör dreads, säljer och samtidigt tjänar på det.

Jag kommer även att försöka bygga upp en egen hemsida där man kan se dreads jag gjort och sen att man även får se bilder på dom. Jag har knappast någon erfarenhet av att göra en hemsida, så detta kommer att bli en ganska stor utmaning eftersom jag inte vill att den ska vara helt värdelös och "b". Förra gången jag försökte göra en hemsida var på freewebs.com och inte ens när det står klart och tydligt hur jag ska göra så fattar jag. Jag har t.o.m lite svårt att förstå hur fanimej jag ska kunna fixa min myspace snygg. Dock kan det vara för att jag orkar inte riktigt lägga ner mig, men det här projektarbetet ser jag verkligen fram emot och jag kommer förmodligen lägga ner mig mer eftersom jag tycker att det här ska bli kul! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar