söndag 21 juni 2009

Såå, mitt projekt har redan kommit igång!

Första beställningen jag tagit nu är alltså min vän Nickes.
20 röda och 70 svarta SE ( Single ended ).
Dock skulle han fått dom för ganska så längesen, men jag har krånglat med min internetbank. Men nu är håret i alla fall beställt och jag hoppas på att det kommer inom snar framtid. Han ska ha håret innan arvikafestivalen och jag hoppas verkligen jag hinner göra dreadsen tills dess för annars kommer jag att bli riktigt sur på mig själv!

Jag har provat att skicka håret från salong safari i Gbg och jag hoppas att allt ska gå bra med beställningen. Jag beställde håret för ungefär en vecka sen, men jag har ännu inte fått något tecken överhuvudtaget om att dom varken fått beställningen eller pengarna, vilket oroar mig eftersom det tagit såpass lång tid sen jag la in pengarna. Om det skulle bli så att det krånglar med Salong Safari har jag inte riktigt någon aning om vart jag ska beställa håret från. Jag vet andra ställen som man kan köpa hår på, men det är extremt dyrt på många av de sidorna så där har jag ingen lust att beställa från.

Jag är även nervös för hur dreadsen kommer att bli, det här är som sagt min första beställning och jag vill såklart att Nicke ska bli nöjd med dreadsen! Jag har ju ännu inte fått in den riktiga tekniken så det tar ett tag för mig att göra dom. Som tur är så ger övning färdighet.. *Läskigt positiv*

Meen, uppdatering på hur det går kommer inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar